Lördagskväll
Publicerat 2011-05-28 kl. 23:03:49

Gó kväll bloggish! Jag och pappa har precis kollat på en jätte bra, spännande och fartfylld film som heter Next Three Days, kan verkligen rekommenderas!

I morgon kommer Klara hit vid nio för att fixa studentnaglar och efter det kommer Ylva hit för samma ändamål. Självklart kommer jag fota som vanligt!

Under tiden får ni jätte gärna ställa massa frågor som jag kan svara på i morrn kväll, eller måndag, beror på när jag hinner. Aja, det kan handla om naglar eller annat ni funderar över som har med mitt liv att göra. Fråga på vettja! 
 

Postat av: Andrea

Hej igen, skulle jättegärna vilja boka en tid för att göra studentnaglar! Du har möjligtvis inte tid någon gång innan den 9 juni? Tacksam för svar!!

Med vänlig hälsning

Andrea

2011-05-29 @ 16:56:13
Postat av: Mikaela

hejsan. Undrade bara vart du beställer dina grejer ifrån? (:

2011-05-29 @ 18:21:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: