Min första gelénagel!
Publicerat 2011-05-24 kl. 19:43:10

Många har fågat mej om mina första gelénaglar och jag hittade faktiskt några bilder otroligt nog! Denna gjordes den 14 agusti 2009, så det var fett länge sedan och då visste jag ingenting om hur man verkligen skulle göra! Det skummaste är nog att det är min pappa som är modell då ingen annan ville ställa upp och därför tvingade jag honom haha... Jag VET att nageln är jätte ful, men det är verkligen den första första jag gjorde... Nu vet ni i alla fall <3
 


BTW. han slet bort den direkt efter att vi tog bilderna, lite konstigt vore det annars, men han var snäll som ställde upp! Haha!

Postat av: Kim

Min pojkvän fick agera modell i början ;)

2011-05-24 @ 22:01:09
URL: http://kkim.blogg.se/
Postat av: E L I N

Jag gör också naglar. Jag har några frågor:



Filar du ner tippkanten? Isåfall hur?

Hur fäster du Nail arts och när?

Vilken gelé använder du när du blandar glitter? Asså, builder gel eller så?



Kram

2011-05-26 @ 08:21:42
URL: http://elliinns.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: