Nytt mobilskal!
Publicerat 2011-05-11 kl. 20:07:52

Malin beställde ett mobilskal i gummi till mej från en sida som heter skal-man.se, som jag fick idag. Kostade bara 99:- och jag valde ett rosa, feint!
 


Postat av: Mamsen

Nu kommer du inte att tappa bort den ;-)

2011-05-12 @ 08:10:41
Postat av: Amanda

Hej!

Jag måste bara fråga! Jag har länge hållt på med naglar, dock med akryl men sen några månader tillbaka så har jag fastnat helt för gele! Den är ju helt underbar! Men jag har ett litet problem, jag har köpt 2 gel som ska täcka(jag är nagelbitare) problemet är bara att den ena är för mörk och den andra blir typ åt det vit/beiga hållet, svårt att förklara (den heter milky rosa) men jag undrar om du har något tips på en bra gele som täcker bra och det blir en fin rosa färg?:)



BTW älskar din blogg!



MVH

Amanda

2011-05-12 @ 23:31:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: