Nails nails nails
Publicerat 2011-11-16 kl. 08:52:27

Hejsan alla läsare!
Förlåt at jag inte har bloggat på ett tag, men jag har verkligen fullt upp med skolan och så... Jag har också fått in massa mejl och massa kommentarer som jag ska ta itu med att börja svara på, kanske ikväll om jag hinner.

Här kommer i alla fall bilder på mina senaste skapelser, Andreas naglar, fasters och Annas. Anna gav mej imprincip fria händer, det är alltid lika kul! Både Andrea och faster valde naturell-franska.  

Postat av: Agnes

Mimmi! Jag mejlade med dig förra året om att förlänga naglarna och nu är jag intresserad :) vad tar du för pris? Och vad kostar återbesök? Tack så mycket! :)

Agnes

2011-11-16 @ 16:28:32
URL: http://www.koloreramera.com
Postat av: Amanda

Hej! Lite frågor..

När man beställer från nded.se då ska man räkna allt i Euro? Men hur mycket kostar frakten och kan man välja postförskott och så? Vilket märke ska man även välja? Samt vilken gele har du när du förlänger nagelbädden och är den bra täckande?

Hur mycket bör man handla för, hur mycket pengar brukar du lägga ut liksom?:)

2011-11-17 @ 11:24:55
Postat av: Anonym

Vad menas med nagelbädd och varför ska man förlänga?



Vilka tippar har du använt på dem som inte är blåa?



Kram

2011-11-20 @ 08:20:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: