Förra veckans naglar
Publicerat 2011-10-31 kl. 11:25:27

Jag är lite stressad, ska träffa några från klassen och fixa med ett grupparbete. Jag har dessutom fått in massa frågor som jag vill svara på, ska försöka hinna det ikväll... Slänger upp bilder på de senaste naglarna jag gjort under veckan.


Farmor kommer och gör sina naglar hos mej, hon vill bara ha genomskinlig gel så att hon kan måla dem själv. Gelen gör att nagellacket sitter bättre, hon behöver bara måla naglarna två gånger i månaden, det ni!

Sarahs naglar - 7 veckors utväxt

Sarahs naglar efter!

Postat av: linn

vad kostar det att bara göra gele som din faster? :)

2011-10-31 @ 22:20:29
URL: http://isolde.myshowroom.se/
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår en tävling på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-01 @ 19:27:03
URL: http://missalicia.se
Postat av: julia

super super superfina naglar!!!!!!!!!! gud vad duktig du är :-) (kollar igen hela din kategori "naglar")

du har en ny följare på blogglovin!

2011-11-02 @ 01:56:08
Postat av: Mikaela

Hej!



Jag tycker du är jätte duktig!! Har du fortfarandeinte gått någon utbildning? Jag har inte gjort de och håller på att göra lite naglar och testar mig fram..



Men harlite frågor till dig som jag tror du skulle kunna svara på bra :)



Jag undrar om du använder tippar? Och isf glear eller de som är naturella och använder du full storlek eller bara tippar som sagt så man bara limmar fast den ytterst på nageln?



Vad blir bäst tror du? Och om man ska ha lite mer naturlig "fransk manikyr" att inte ha vit tipp och så skarp. kan man använda naturell tipp ist och sen bara rosa gele?



Och vad är det man kan använda för att gelen ska sitta bättre? Bonder eller base gel? Kommer inte ihåg :P

Tack så jäättemkt om du kan svara på några frågor!!



Mvh Mikaela :)

2011-11-02 @ 12:10:07
Postat av: Christina

Hej kan aldrig få glansen som du får i dina naglar , kan du förklara vilka geler du använder i ordning tex för att göra french? Ps din blogg är så grym!

2011-11-02 @ 23:41:37
Postat av: Elin

Hej!



På naglarna som är typ naturliga, har du nån mjölkig gelé då? Dom blev sååå fina!



Kan du inte skriva vilka geléer du köper och vilken ordning man använder och hur, tydligt så man förstår helt och sen skriva hur du gör under arbetet så att dom inte släpper, dina sitter ju så fantastiskt bra!



Kram på dig, funderar på att boka en tid hos dig proffset ;)

2011-11-04 @ 17:45:55
Postat av: Elin

Och vad heter dina tippar du köper och vilka tippar (tex vita eller naturliga) :)

2011-11-04 @ 17:47:09
Postat av: Lie

Hey!



Jag gör gelenaglar hemma, outbildad.. När jag gör

Franskmanikyr så tycker jag att min nagelbädd sedan ser grumlig ut när de e klart, vad ere som blir fel? Färgar den vita gelén av sig? Svara gärna till min mail så kan jag maila bilder om det blir lättare :)

2011-11-08 @ 19:38:13
URL: http://Finest.se/nathil

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: