Naglar!
Publicerat 2011-09-25 kl. 22:55:48

Idag har jag gjort naglar på Emma, Anna och kusine Felicia. Emma var först ut och kom redan på förmiddagen. Denna gången ville  hon ha franska med rosa stenar på lill-och ringfingrarna. Efter henne gjorde jag Felicias naglar och hon valde tillslut ett turkos/grönt glitter och en svart/rosa blomma på ena ringfingret. Sist gjorde jag Annas naglar som denna gång valde ljusrosa färg med en rosett på ena ringfingret, så sött! 
Jag kom bara ihåg att ta förebild på Emmas naglar dock, hon har haft sina i 3 veckor och de har suttit perfekt, även om hon har en egen häst och brukar vara i stallet!
 


Emmas nails före...

...Emmas naglar efter.

Annas naglar

Felicias naglar

Tillsammans bild


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: