Tankar, förväntningar, förhoppningar
Publicerat 2011-09-26 kl. 18:29:23

Hejsan bloggen!
Idag har jag inte gjort några naglar utan jag sitter just nu i soffan och ska börja plugga, måste skriva klart ett arbete tills i morrn...
Dock har jag mejlat en nagelskola som verkar mycket intressant och som ligger på inte mindre än S:t Eriksplan, vore ju nära och bra! Helt perfekt vore det ju att gå där... Hoppas bara att de har kvälls/helg kurs så att jag kan gå parallellt med skolan, vill gå i mars när musikalen är över.
Nej nu ska jag plugga vidare, sen blire pappas köttfärsås, mums! Kärlek till er där ute <3
Postat av: Linda

Vilken skola e de du vill börja på?

2011-09-26 @ 22:40:28
Postat av: elisabet

Hej. Tänkte frågadig ungefär hur lång tid det tar för dig att göra gelé naglar och hur många lager du lägger? Kram

2011-09-26 @ 23:41:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: