Nu är det inte lång tid kvar...
Publicerat 2012-04-11 kl. 12:47:56

... tills att jag börjar min efterlängtade nagelkurs! Det är lite mer än en och en halv månad kvar, men jag är redan så sjukt taggad! I mitt huvud har jag redan tagit studenten så jag är grymt omotiverad i skolan just nu, men försöker kämpa på så gott jag kan. Jag bryr mig mer om vissa ämnen än andra kan man säga... Men jag blir så rastlös och inspirerad när jag tänker på att kursen snart börjar, all kreativitet vill bara ut nu, nu, nu! 
Det börjar även bli dags att leta plats på salong snart, det är bra att vara ute i god tid har jag lärt mej, så det måste jag ta tag i också. Mycket att tänka på nu ett tag framöver men det kommer bli en grymt rolig resa mot framtiden!  

 
Postat av: Alexandra

Ta inte illa upp nu, ta åt dig på ett bra sätt :P Förlåt men din blogg har faktiskt blivit riktigt dålig.. Glest med inlägg, inte mycket naglar och vad hände med din header? Bloggen blev sjukt opersonlig med den nya designen.. Jag älskade att komma in här förut och se massa fina naglar och få inspiration, nu blir jag mest besviken..



Som sagt, vill inte att du ska ta illa upp utan mer ge dig en liten spark i rumpan att fixa till detta :)

2012-04-12 @ 18:05:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: