Svar på kommentar
Publicerat 2012-04-12 kl. 18:52:55

Alexandra skriver: Ta inte illa upp nu, ta åt dig på ett bra sätt :P Förlåt men din blogg har faktiskt blivit riktigt dålig.. Glest med inlägg, inte mycket naglar och vad hände med din header? Bloggen blev sjukt opersonlig med den nya designen.. Jag älskade att komma in här förut och se massa fina naglar och få inspiration, nu blir jag mest besviken..

Som sagt, vill inte att du ska ta illa upp utan mer ge dig en liten spark i rumpan att fixa till detta :)

Hejsan Alexandra! Jag tycker det är superbra att du skriver en kommentar som denna, för då vet jag hur ni läsare uppfattar bloggen, så tack!
Jag vet att jag gör många besvikna via att jag inte är lika aktiv längre och jag förstår dej att du till och med tycker att den har blivit dålig. Orsaken till att det är färre nagelbilder är för att jag inte tar så många kunder just nu då jag bara har ca. en och en halv månad kvar till studenten och inte har mycket tid över för naglar, men jag kan bli bättre på att ladda upp mer kontinueligt så att jag inte gör massinlägg, utan lägger upp samma dag, eller dagen efter. Jag ska se om jag kan slänga in lite andra inlägg då, som inspiration, tips och annat som har med naglar kombinerat med nagelbilderna så att fler inlägg dyker upp, hur låter det?

Dessutom är det jättebra att du uttrycker dej angående designen, jag kan försöka fixa en ny, en mer personlig precis som den gamla, men det kanske kommer ta ett tag, vill ta lite aktuella bilder först! 
Jag vill verkligen inte göra mina läsare besvikna och jag ska försöka bättra mej! Jag lova att blogga massor om nagelkursen sen, så då blir det MASSOR med naglar! 

Tack Alexandra för din kommentar!
Kram Mimmi  
 

Postat av: Alexandra

Kul att se att du tog det på helt rätt sätt :) Det låter absolut som en bra idé, jag hejar på dig och ser fram emot de nya inläggen! Hoppas du får en toppenstudent!

2012-04-13 @ 09:00:57
Postat av: Emelie

Hej!

Jag har en fråga till dig, jag har förstått att när man gör sina naglar på salong så gör alltid nagelteknologerna rent sina "verktyg", så min fråga är helt enkelt hur gör du, hur gör du rent dina "verktyg" (filar, penslar etc.)

Gillar din blogg förövrigt!

Kram!

2012-04-13 @ 17:31:16
URL: http://nattstad.se/elsklingarna

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: