Nagelkurs!
Publicerat 2012-02-28 kl. 15:13:01

Nu har jag äntligen anmält mej till en nagelkurs! Jag ska gå min utbildning hos KN Nail Products i Solna och börjar den 4e juni, alltså veckan efter jag tar studenten, kan det bli bättre?! Kursen kostar ca. 33 000, men det är det verkligen värt för jag vet att det är en bra salong och att jag får den utbildning jag vill ha. Kursen är SANSA-godkänd, vilket är viktigt inom "nagelvärlden" då kursen uppfyller vissa krav osv. Vill ni läsa mer om just det kan ni gå in på http://www.sansa.nu/ och läsa mer om det. För er som funderar på att gå nagelutbildning, kolla upp så att den just är Sansa-godkänd... Om ni har frågor ang. mej och nagelkursen så är det bara att fråga på! Jag kommer ha en ny kategori från och med nu som kommer heta Nagelkurs!

Postat av: sara

tror du gör ett jättebra val där, jag hade absolut valt dem om jag skulle satsa på det yrket!

2012-02-28 @ 22:59:36
URL: http://eyedust.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej! Jag undrar vart du har köpt alla fina produkter! Då minar jag även uv-lampan! Har funderat på att köpa men har aldrig riktigt vetat vart man ska köpa allt! Hur mycket kostade det för dig? Jag har det inte så bra med pengar men vad skulle du rekommendera att köpa först? Jag vill hälar börja med att göra vanliga manikyr naglar! Vad behöver jag ha till de? Från grunt till topp! Skulle inte du kunna berätta vilka produkter från 1 till vidare vad för produkter och även länk bredvid där jag kan köpa dessa produkter? Tack i förhand! Btw fin blogg är Grym! Avgudar dig! :D

2012-03-02 @ 00:19:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: