Nails...
Publicerat 2012-01-23 kl. 09:54:14

Jag har haft några kunder i helgen men fotade bara ett par, Tiinas. Hon valde ett ljusblått glitter med svart-vita streck, fint va?

Postat av: Lovisa:)

snyggt!! :)

2012-01-24 @ 18:30:28
URL: http://lollipopsnails.blogg.se/
Postat av: Challe

Hejsan! Är det okej om jag frågar varifrån du köper material för att bygga naglar? Acryl eller gel eller vad det nu är du använder? Jag har själv ett jätte stort intresse för naglar (kolla min blogg om du är intresserad) men jag har ännu inte hittat någon butik eller hemsida där jag kan köpa materialet som behövs. Det är verkligen en djungel! :P Jag målar bara mina egna naglar nu eftersom jag bara kan måla och dekorera men inte bygga naglar.

Jag vore jätte tacksam för svar, du gör jätte vackra naglar!

Postat av: Anonym

Hej mimmi! Dy vad hette vätskan nu igen som du använder för att ta bort det yttersta lagret gelé när allt härdat? Haft en nu som är sådär ibland behålls glansen och ibland inte, störande!

2012-01-30 @ 11:07:04
Postat av: Kim

Det var från mig det över. ;)

2012-01-30 @ 11:08:24
URL: http://kkim.blogg.se/
Postat av: kim

Jag tänkte beställa i veckan, och min mobil blev snodd förut så har inga nummer kvar. Men du kanske kan messa mig så jag vet vilken vätska det är jag ska köpa :)

2012-02-01 @ 12:56:11
URL: http://kkim.blogg.se/
Postat av: josefine

hejsan, äntliigen hittar man någon som svarar ang frågor man har, är jätte svårt atyt hitta ngn som gör de;(

jag sysslar med det lite hemma, o när jag gör naglar så får jag släpp på sidorna när dem är klara, vad gör jag för fel då? jag är noga med förarbetet liksom, håller på att bli galen, o ja tkr inte jag tar mkt på sidorna heller:/

sen undrar jag om du hart ngåt tips på penslar, till ett bra pris, var man kan köpa de:) du får gärna svara till min hotmail. ha de fint :D

2012-02-01 @ 19:16:04
Postat av: thea

Hej! jag behöver verkligen hjälp, hur döljer man sin egna tipp under gelen.. jag har makeup gel två olika färger men vet inte riktigt hur jag ska använda den. jag tar den på hela den byggda nageln men min egna tipp syns igenom iaf hur ska man göra? skulle vara jättesnällt om du kunde svara. Du får gärna svara till min mail Mvh Thea

2012-02-06 @ 18:57:24
Postat av: Sara

Heej, du räddade min kväll helt och hållet!

Jag har suttit i jag vet inte hur länge för att hitta ny gelé då den jag fick i mitt kit inte fungerar så bra. Men överallt möts man av elaka ord och folk som tycker man borde skämmas för att man som "amatör" gör gelé naglar på sig själv :(

Så jag skulle vilja fråga om du vet hur man väljer rätt gelé till sin lampa och om du kanske kunde säga vart du köpt din gelé?

skulle vara så otroligt tacksam för svar och din blogg kommer jag nu läsa varje dag! :D

mvh Sara :)

2012-02-12 @ 21:25:20
Postat av: Ida Eriksson

Är så imponerad av dig och dina naglar. Du är väldigt duktig. Ser att många ovan undrar samma sak som jag vill fråga då jag inte hittat något svar; var köper du in dina produkter, vad heter märket? :)

2012-02-13 @ 12:57:01
Postat av: Matilda L

Hej!

Jag är en riktigt hagelbitare som knappt har några naglar kvar.. Har du något tips om vad man kan göra åt det? Stop och väx fungerar inte utan nu har jag istället lösnaglar för att inte bita.. Kan man bygga gelenaglar trots att man knappt har egna naglar?

2012-02-17 @ 01:25:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: