Dag 8 och 9- Teori och min andra hand
Publicerat 2012-06-17 kl. 12:39:17

Kom på att jag har glömt att berätta om de senaste dagerna på utbildningen! 
I torsdags hade vi teori heeela dagen där vi gick igenom all kemi. Det var ganska svårt, men en del kände jag igen sen kemilektionerna i skolan... Det kommer äga rum ett teoretiskt och ett praktiskt prov för att man ska kunna få diplomet, jag hoppas på att kunna göra dem båda om ca. 3 veckor! 

I fredags gjorde jag om min andra hand, så nu är båda illgröngula stiletto naglar, vilket jag tycker är supersnyggt! Sommrigt om inte annat! Jag ska se om jag kan få hjälp att fota händerna tillsammans inom en snar framtid så att ni får se resultatet!
Postat av: Antonina

Jättefin blogg du har! :D Och jättefina naglar med!

Svar: Tack så mycket Antonina! :)
Mimmi Kindström


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: