Svar på några kommentarer
Publicerat 2012-06-10 kl. 10:18:32

Sara skriver:
skulle vara jättekul om du ville berätta mer om den nya tekniken du fått lära dig, nya saker du lärt dig, sånt som du inte visste innan osv!

Ja, jag skulle kanske kunna göra ett inlägg om det, men mycket av det nya är filteknik, teori och appliceringsteknik, det är lite svårt att förklara skriftligt (utom teorin såklart)... Men jag ska se vad jag kan göra!
/ Mimmi

Malleh frågar:
Hej! Lite nyfiken, hur mycket kostar kursen du går? Och varifrån köper du dina produkter? :)

Hejsan Malleh! Kursen jag går kostar 33 125:- inklusive moms. Menar du de jag använder nu eller de jag använde innan jag började kursen? De som alla får köpa, alltså även personer som inte är utbildade, som jag använde förut finns på nded.se, och märket jag använde hette Euro-Line. Produkterna jag använder nu heter Light Elegance, men de går inte att köpa om man inte går en utbildning eller inte är utbildad...
/ Mimmi
Postat av: Malin

Hej!

Du gör grymt fina naglar! :)

Har lite frågor ang produkterna ifrån nded.se.

Vad är det man behöver till ett set med naglar därifrån, är det primer gel/bas gel, builder gel och sealer gel/finish gel? Blir lite förvirrad på grejerna där men skulle vilja testa :)

Först lägger jag väll ett tunt lager primer gel, sen bygger jag med gel och avslutar med finish? Har jag förstått produkterna rätt då?

Och en sista fråga, i vilket steg fäster du stenar på naglarna, vad lägger du över dem för att få dem att sitta kvar?

Tack för en suuuper bra blogg & lycka till med allt! :) Mvh Malin

2012-06-12 @ 14:20:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: