2013-04-09
Publicerat 2013-04-09 kl. 08:32:32

Nu ska jag sticka iväg till gymmet för att sedan ha fyra kunder, jobbar mellan 11-21. Jag uppdaterar oftast mer på instagram än här, så för er som vill följa mej så heter jag mimmiemilia där. Hoppas ni får en bra dag! 
 
Postat av: Lisa

Jag har bara en fråga ang. När du beställer från nded, brukar du få ett bekräftelsemail på att du genomfört köpet eller något sådant? Jag beställde därifrån igår och har inte fått något och jag vill ju veta när den skickas och hur man spårar paketet osv. Kan du hjälpa mej haha! :)

Svar: Hejsan Lisa! Jag beställer inte från nded längre, men jag har för mej att jag alltid fick det när jag beställde där ifrån... De kunde vara ganska krångliga med beställningarna och leveranstiden var ibland upp till 2 veckor och något var ofta fel, så att du vet! Lycka till! :) Mvh Mimmi
Mimmi Kindström

2013-04-10 @ 14:26:54
Postat av: carolay

Hej!
jag har beställt från nded och då står det att det tar från 5-7 dagar men jag vet inte hur man spårar paketet hur gör man ? ;)

2014-10-13 @ 09:38:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: