Naglar
Publicerat 2013-04-23 kl. 00:40:42

Här kommer ett par bilder på naglar jag gjorde för ett tag sedan! 

Postat av: Saga

Hej Mimmi! Hittade precis din blogg och blev verkligen kär direkt! Du är grymt duktig! Jag själv har precis köpt hem ett startkit, har alltid varit intresserad av naglar så jag tänkte varför inte? I kitet fick man med en cleanser, men det är bara 60 ml i den. Jag undrar om det finns något annat man skulle kunna använda istället, som går att köpa i närheten? Det innehåller nämligen i stort sett bara alkohol :) Jag frågar för det tog lång tid för mig att få hem leveransen, och nu är jag för otålig för att beställa hem en ny. Otroligt tacksam för svar! Du är grym! Kram

2013-11-02 @ 20:14:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: