Nya äventyr väntar.
Publicerat 2013-08-20 kl. 18:47:00

 För er som inte vet så har jag slutat på salongen. Inte för att jag inte trivdes, för det gjorde jag verkligen. Utan för att det är dags för ett nytt kapitel i mitt liv, ett där naglarna inte är mitt huvudfokus. Jag vet att denna vändning kommer snabbt efter min utbildning (ca ett år efter), och många skulle säga att det bara hade börjat, och det stämmer, men jag kände att när jag väl börjat leva min dröm så var det så mycket som ändå saknades. Jag stimulerades inte på det sättet jag väntat mej eller ville, och annat tävlade om att bli min nya dröm. 
 
Terminen som kommer ska jag teama. Det innebär att jag kommer studera 50% och praktisera 50% i en församling. Detta har då lett mej till min nya hemstad Halmstad. Jag flyttade hit för exakt en vecka sedan och kommer bo här i två terminer. Jag brinner för ungdomsarbete och det är framförallt det jag kommer få pyssla med i församlingen, så det kommer bli superkul. 
 
Jag vet inte alls hur planen för mitt liv lyder längre, vilket är en ovan tanke för mej, men en sak är säker - jag tänker fortsätta följa mina drömmar! Jag ångrar inte en dag på salongen eller att jag utbildade mej till nagelterapeut, snarare tvärt om, jag har lärt mej så mycket som jag kommer ha med mej för resten av mitt liv! 
 
Denna blogg kommer alltså inte längre fokusera på naglar, utan mitt teamår i Halmstad Pingstkyrka. Så ni som har följt mej på grund av naglarna kommer förmodligen bli besvikna, men från och med nu är det detta som gäller! Ska se om jag kan lyckas fixa en ny bloggdesign också...
 
Jag vill tacka mina trogna följare! Kärlek till er! 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: