Yasmines naglar
Publicerat 2011-07-24 kl. 16:30:18

Idag har Yasmine varit här på återbesök. Hon valde franska som vanligt fast denna gång med rosa-multiglitter, fin fint!

Postat av: Elin

Har du nån rosa gele där? Inte på tipparna men på det övriga? :)

2011-07-24 @ 17:57:29
Postat av: Emilia

Hur mycket kostar det att få sina naglar fixade hos dig? :)

2011-07-27 @ 10:33:07
Postat av: Linda

Hej!

Jättefina naglar! Har själv precis börjat göra egna. Har du nått tipa på vad man ska tänka på? Förstår att träning verkligen ger färdighet!

Det jag framför allt undrar är hur du får glitter på tipparna? Har fått hem ett startkit med bla glitter, men hur ska man använda det? Det framgick inte riktigt.

Kram Linda

2011-07-27 @ 22:46:36
Postat av: Sofia

Hej! Måste säga att jag blev helt tagen av dina naglar. Jättefina! Jag ska påbörja utbildning snart och övar för fullt på vänner och mig själv ;) Men jag har en fråga, säkert en dum fråga men hur fäster man naglar/arbetar man med ett träningsfinger alt hand? Jag bara förstår inte. Limmet på tipparna fäster inte och det är just tippar mm jag vill träna med. Hur gör jag??? Tack på förhand.

2011-07-29 @ 12:56:57
Postat av: Anonym

Hej jag har precis börjat med naglar, men lyckas aldrig blanda glittret så det blir bra! Antingen så blir det alldeles klumpigt och jätte svårt att få på eller så blir det för tunt så glittret blir jätte "glest" hur ska jag göra?!

2011-08-03 @ 16:26:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: