Light Elegance
Publicerat 2013-04-03 kl. 21:55:29

För er som undrar så jobbar jag med ett gelémärke som heter Light Elegance och som kommer från USA. Kemisten heter Jim och är otroligt ambitiös och villig att hjälpa oss som jobbar med märket, det känns alltså inte som att det är ett hemligt labb någonstans utan en seriös kemist som faktiskt bryr sej, vilket är otroligt positivt enligt mej! Märket har flera olika konsistenser samt färger och har exploderat på den svenska marknaden på sista tiden och många väljer att byta från sina egna märken till detta för att det har fått så pass gott rykte! 
Något annat som är bra är att många gelé- och akrylallergiker kan jobba med denna gelé, samt ha det på sina egna naglar. Ni får gärna ställa frågor, jag svarar mer än gärna! (Skriv gärna era mailadresser då så att ni kan se att jag har svarat!) Så att ni vet så är det dock bara dip. nagelterapeuter som får jobba med märket... 
 
 
 
Postat av: Bina

Jag bor i Malmö, jag vill gärna gå utbildning med de märket.
Finns de i Malmö ?

Jag har 2 hundar, därför har jag absolut ingen möjlighet o åka massa runder. Måste kunna gå ut med hundarna var 6e timme.
Hoppas du förstår =)

2013-04-04 @ 09:08:09
URL: http://binalakritz.blogg.se
Postat av: Marie

Tack för en fantastisk bra blogg. Äntligen någon som är pedagogisk och trevlig när det kommer till att prata naglar. Jag håller på själv hemma. Använder Light Elegance. Blir dock lite förvirrad. Vissa säger att det endast behövs bonder innan extreme gelén eller builder gelén. Medans andra pratar även om primer. Vad säger du? Och vet du vad airbonder är och hur det används? Jag har försökt i ett halvår att hitta svar på detta. Snälla kan du svara mig på min mail fina du. Du är fantastiskt duktig! Så himla inspirerande!
Sköt om dig!
Mvh Marie

2014-07-02 @ 15:00:37
Postat av: Henrik Andersson

Min fru har öppnat light elegance butik i Malmö skola salong och butik. Drottninggatan 4 telefon 0708749718 Annica Andersson

2014-11-07 @ 17:38:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: