Ny stad! Örebro!
Publicerat 2014-08-19 kl. 18:04:52

Hejsan kära ni! Som ni har märkt så använder jag inte denna blogg längre, men jag vill informera om att jag har flyttat till Örebro och kommer jobba med naglar hemifrån även här! Något nytt jag har börjat med är gellack!
Jag jobbar fortfarande med Light Elegance och har såklart kvar mitt företag, även om jag jobbar hemifrån. 
 
Här får ni en prislista: 

Nytt set, förlängning eller tippar (fransk, naturell eller glitter): 450:- 
Påfyllning (fransk, naturell eller glitter): 400:-
Dekoration eller nailart kostar beroende på vad som önskas
 
Borttagning av naglar: 200:- 
 
Gellack: 250:- 
 

Välkomna för att få fina naglar i Örebro! Mobilnummer: 070-480 60 51
 
 
 
 
 
Postat av: Jenny

Hej! Har beställt ett startkit från nded (detta http://www.nded.se/start-set/uv-gel-set/nail-eon-starter-kit-uv-gel.html?) och undrar om du vet ifall man kan använda geléer av andra märken till den uv-lampan? Tacksam för svar! :)

2014-09-23 @ 15:06:00
Postat av: Amanda

Hejsan, jag tänkte bara fråga om http://www.nded.se/ är en pålitlig sida? Du har länkat den tidigare, men har du fått hem allting? Det blir lite misstänksamt när allt är så billigt & man inte kan betala på faktura

2014-10-13 @ 18:12:34
Postat av: Anonym

Vart finns du gör du privat?
Jag vill göra hos någon och dina naglar är jätte fina

2017-06-06 @ 18:15:49
Postat av: Anonym

Vart finns du gör du privat?
Jag vill göra hos någon och dina naglar är jätte fina

2017-06-06 @ 18:15:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: