Nu har jag helg!
Publicerat 2010-04-15 kl. 21:58:44

Oj oj oj så mycket jag har gjort denna vecka, det är därför uppdateringen har varit så dålig. Jag ska bättra mej! Det som har hänt är att i onsdags efter skolan åkte jag hem till Tina och slingade hennes och Gabriellas hår. Vi hade mysig tjejkväll med mycket skatt.
Idag har jag varit i skolan, sen åkte Elisabeth hem till mej och jag fixade hennes naglar. Mycket naglar denna vecka vilket är kul. I morrn ska jag göra om mina också! Denna gång ska de bli mycket våriga!!!

Nu har jag helg och jag kan enkligen försöka slappna av, fast i morrn är det plugg/städ/nagel-dag. På kvällen tänkte jag åka till kyrkan för första gången på evigheter så det blir nog kul. På lördag är det upp tidigt för att hjälpa till med Lördagskul och på kvällen är det födelsedagsfest. Hela helgen är typ uppbokad! Jag är dessutom ensam hemma, alla i familjen är borta... 

Nu ska jag nog lägga mej och sova snart, är sjukt trött. Puss å natt på er! 
 


Naglarna jag gjorde på Karolina i tisdags

Elisabeths naglar jag gjorde idag (bilderna tagna från hennes blogg)

Är du intresserad av att få fina naglar till våren? Då är det bara att kontakta mej!

Postat av: lou

Dom va jättefina!! något sånt för studenten ja tack :)

2010-05-07 @ 15:08:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: