Tid för sörjan även i skolan...
Publicerat 2010-02-24 kl. 10:55:33

Sitter i datasalen omringad av klasskompisarnas och okändas prat och skratt. Själv sörjer jag min plattång och kan knappt tänka klart. Hur kunde den bara försvinna? Jag vet inte. Jag vårdade den så väl och älskade den av hela mitt ohela hjärta. Gårdagens kväll fick spenderas med en liten skitplattis som knappt klarade av att platta mitt lockiga hår. Det tog fan över en timme så snälla plattång, kom tillbaka så snart ditt äventyr är över! Du vet att du behöver mej...

Jag gråter en tår,
över mitt lockiga hår.
Det är nästan krulligare,
än ett krulligt får. 
Jag gråter en tår, 
över mitt fula hår.
  
Postat av: Farmor

Var glad att det finns plattänger!! Hade det funnits när jag var tonåring hade många tårar sparats! Då fick man sova med tejp för att hålla lockarna borta, men på väg till skolan kom dom tillbaks i alla fall! Puss och kram lilla gumman!

2010-02-24 @ 13:34:14
Postat av: Jempa you know ;)

Hahhaha du är så rolig Mimmi! :D <3

2010-02-24 @ 16:03:26
URL: http://ohjenni.blogg.se/
Postat av: Emma

Exakt sådär känner jag också! HATAR mitt lockiga hår.. Och tyvärr har jag nästan plattat sönder det, det är sjukt slitet! :(

2010-02-27 @ 19:03:45
URL: http://emloves.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: