Tävling!
Publicerat 2010-11-27 kl. 18:06:43

Jag ska snart starta upp mitt egna företag och behöver därför lite tips och idéer på ett fyndigt namn och därför tänkte jag om ni läsare kanske kan hjälpa mej? Tävlingen går alltså ut på att kommentera detta inlägg och ge tips på ett namn till mitt nagelföretag! 

Kriterier:  
* Man ska förstå på namnet att det är en nagelsalong
*Det får vara antingen på svenska eller engelska
*Det är inte 100% säkert att det blir det namnet i slutändan om det tex skulle vara så att det redan finns ett företag med det namnet jag tycker är bäst
*Du måste ange din mejl så att jag kan meddela dej om du vunnit

Priset: 
Den jag anser har angett det bästa namnet på företaget vinner ett set nyårs naglar (värde 200:-) med valfri färg och motiv! Du får då komma den 28e december (tid kommer vi överens om senare). 

Tävlingen avslutas nästa söndag (5e december)! Lycka till allesammans!

Postat av: ida

asså är det svårt att göra på sig själv jag skulle vilja börja göra naglar svara gärna ;) älskar din blogg <3

2010-11-28 @ 13:14:09
Postat av: Anonym

Kan inte du visa hur du får glittre att "fäjda" ut? :)

2010-11-28 @ 17:54:40
Postat av: linn

mimmiemilia's nails?:p

2010-11-28 @ 18:35:11
URL: http://lpettersson.webblogg.se/
Postat av: Erica

NICERNAILS

Classy Claws

L'onglerie (inte svenska eller engelska men franska låter så classy)

Out Of Hand Nails

Hot Tips

Tip-top Nails



Det var allt jag hade :) hoppas något av dom funkar :)

2010-11-28 @ 20:34:53
URL: http://nothingmore.webblog.se
Postat av: Erica

NICERNAILS

Classy Claws

L'onglerie (inte svenska eller engelska men franska låter lite classy)

Out Of Hand Nails

Hot Tips

Tip-top Nails



Det var allt jag hade :) hoppas något av dom funkar :)



2010-11-28 @ 20:45:31
URL: http://nothingmore.webblogg.se/
Postat av: josefin

mimmis wondernails



[email protected]

2010-12-01 @ 16:59:49
URL: http://josefinrobertsson.blogg.se/
Postat av: iza

jag tycker engelska låter bäst men vet inte riktigt vad du är ute efter men här har du några förslag!

din blogg är grymt bra och du är sjukt duktig på det du gör, önskar dig all lycka i framtiden!(:



Mimmis nails

miraculous nails

All you need Mimmi´s Nails

2010-12-04 @ 20:50:29
Postat av: Malin

Wonder Nails



Är intresserad av att göra naglar också, hör gjärna av dig! :)

2010-12-05 @ 14:28:15
Postat av: Jenny

Jag måste bara berätta det korrekta för dig. Man får inte starta eget företag inom naglar om man inte är utbildad. För kommer skatteverket till dig vilket dom kan göra så kommer du råka illa ut och böta.. ville bara berätta det.

2010-12-06 @ 08:29:31
Postat av: Lisa

Nales by Mimmiemilla :)

2010-12-06 @ 14:19:21
Postat av: Ebba♥

Heej, några tips:

♥Nagelfilen

♥Nagellacksportalen

♥Glitter&nails

♥Lackat&snyggt



aa, det var svårt men aja, hoppas du gillar det ;)

2011-11-23 @ 21:30:55
URL: http://ebbaspysselblogg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej!

Jag tänkte inte ens försöka hitta på något kyftigt här men kunde inte låta bli att skriva!

Tycker verkligen du ska ha något personligt och det såg så gulligt ut när jag slog ihop dina namn till ett, så jag kunde inte motstå att skriva det till dig :) Sen så är det bra om det heter något med nail eller naglar så massa människor hittar dig på nätet tex :) Inte något för invecklat. Jag hoppas och tror du kommer gå långt! :)



Mimmilia´s nail art, Mimmilia´s nail design, Mimmilia's design of nails.



Tror ditt företag blir kanon och kommer du utföra utbildningar senare så kommer jag gärna! :D



All lycka till dig!

/Mikaela

2011-11-28 @ 18:41:35
Postat av: mikaela

Oops, Här kommer lite fler jag kom på som jag tyckte passade till dina "ihopslående namn". :)



mimmilia's art on your nails, mimmilia's art on nails, mimmilia's design on nails..



Ja du förstår :) Lycka till!!



Mvh Mikaela

2011-11-28 @ 18:48:14
Postat av: Mina

Vackra naglar hos Mimmi ? :)

2012-01-15 @ 00:54:14
URL: http://minahersan.blogg.se/
Postat av: sara

haha, skatteverket bryr sig ju inte det minsta om ifall man är utbildad eller inte när man startar företag. herre min gud! har man företag redovisar min sina inkomster och får därmed skatta. Skatteverket ser nog hellre att outbildade startar företag och gör rätt för sig i så fall. Var något av det dummaste jag hört..

2012-04-27 @ 15:27:08
URL: http://eyedust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: