Helgen
Publicerat 2010-10-18 kl. 08:22:40

Sorry för den dåliga updateringen men jag har haft fullt upp verkligen! Igår hade vi visning på huset så i fredags efter skolan och hela lördagen städade jag tills att det var kliniskt rent typ, det tog ett tag men bra blev det. I lördags kväll åkte jag sedan till Malin där vi åt god taimat och chillade. På söndagen hade båda bokat in nagelkunder så att vi skulle sitta tillsammans och göra naglar hela dagen, vilket blev jätte lyckat! Bilder lägger jag upp ikväll, hade 5 nagelkunder igår sammanlagt. Ikväll har jag två kunder så vi hörs efter det! Puss!


Bild från igår. Jag närmast och sen Malin. Lägger upp fler bilder ikväll som sagt!

Postat av: Sofy

Gu vad ni är bra! Fett bra ide att slå ihop. Och alltid lika kul att se bilderna. Puss vännen <3

2010-10-20 @ 10:29:15
URL: http://sofy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: