Dagens outfit
Publicerat 2010-09-08 kl. 09:47:11

Idag är jag trött efter gårdagens opera, som btw var bra, så därför fick det bli kläder åt mjukishållet och flätor: 


Tröja - H&M
Strumpbyxor - Gina Tricot
Vitt linne - Gina Tricot

Postat av: Anna

Jag vill jättegärna boka tid, jag måste dock bestämma dag och boka tågbiljett innan så jag vet exakt!



Hur långt innan bör man boka hos dig? :)

2010-09-08 @ 19:00:47
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: emilia

Hej! min syster har mailat dig angående att vi två skulle vilja göra naglar hos dig. Men eftersom du inte har svarat så är vi inte säkra på om du har fått det överhuvudtaget, så för att vara på den säkra sidan så skriver vi här också. Vi är sugna på fina naglar och fredagar passar bäst för oss, men om du inte kan på fredagar så förstår vi såklart det. Du kan väl höra av dig så kan vi bestämma något. /Elin & Emilia

2010-09-08 @ 19:41:21
URL: http://emiliiastenmalm.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: