Rabatt på Hårbutik!
Publicerat 2012-08-06 kl. 12:53:00

Jag sitter ju i en salong som säljer och sätter i löshår, och för några veckor sedan föll jag dit själv! Mitt hår är ju superlockigt, därför fick det bli clips för min del. Jag måste alltså platta håret och sedan sätta in håret själv, men det blir sjukt snyggt! Mitt hår blir ganska långt när jag bara plattar det, men med clipsen blir håret tjockare och jag kan locka det i topparna. Det ser väldigt naturligt ut! 

På Hårbutik är de experter på löshår och butiken ligger vid S:t Eriksplan sedan ungefär ett år tillbaka, men de finns även på nätet! De har de senaste tränderna inom löshår, och massor med annat! Om ni går in på deras hemsida http://hårbutik.se och skriver in koden Mimmi när ni ska betala så får ni 15% rabatt, även i butiken får ni det om ni uppger koden i kassan när ni ska betala, detta gäller även på behandling! 
 
Mitt hår före! 
Mitt hår efter! 
Postat av: Mary

Hej! Jag skulle vilja göra mina naglar hos dig men tyvärr bor jag uppe i norr så det blir nog lite svårt. tänkte kolla om du kunde tipsa mig om något bra gele-kit med uv-lampa jag kan beställa så jag kan göra det själv hemma. hittar så många på intrenet vet inte vilket som är bra.


Mvh Mary

2012-11-26 @ 14:47:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: