Naglar, naglar och ännu mer naglar
Publicerat 2012-07-16 kl. 20:46:04

Jag älskar mitt jobb! Det är så roligt att se hur kunden skiner upp när det är klart och när de berättar hur nöjda de är, då känner man att man har lyckats. Att få göra människor fina känns så roligt, jag blir så glad när de blir glada! 
 
Här kommer de senaste bilderna på naglar, alla med vitt glitter faktiskt (även om en är fransk, fast det är faktiskt vitt glitter på tippen över det vita, hihi). 
 
Postat av: En undrande tjej

Hej!
Jag undra hur du får dom att sitta så bra och om du har lite andra bra tips. Gör naglar själv men vill förbättras och skulle gärna vilja om du kunde hjälpa mig med det.
Tack på förhand!

2012-07-16 @ 22:51:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: