Dag 3 - Mina snyggaste franska någonsin!
Publicerat 2012-06-07 kl. 19:31:11

Idag kom Engel till skolan för att vara nagelmodell. På henne gjorde jag franska naglar på ett annat sätt än i tisdags. Engel ville ha lååånga naglar så vi byggde ut nagelbädden en bit med cosmetic gelen som jag bara ÄLSKAR! Den är supersnygg och det blir ett naturligt och supersnyggt resultat! Jag har aldrig varit nöjdare med ett set franska naglar! Vad tycker ni?!

Idag köpte jag även en pärlemofärgad gelé som man kan pensla på naglarna för att få ett snyggt skimmer i dem, den kommer bli dösnygg på franska, vilket jag ska testa på morgondagens modell, mamma! Jag köpte även en egen cosmetic gel och en större nagelolja som jag ska använda på kunderna! Att gå sin utbildning i en salong som säljer massor med roliga nagelprylar är farligt...