Många frågor och mejl!
Publicerat 2012-06-13 kl. 23:07:08

Jag har fått en del frågor och mejl nu de senaste dagarna som jag tyvärr inte har hunnit att svara på än... Jag går hemifrån ganska tidigt för att gå till nagelskolan, för att sedan direkt åka till salongen och ha kund, vilket gör att jag kommer hem ganska sent och tyvärr inte orkar svara på allt direkt... Jag har börjat beta av lite, vilket jag också kommer fortsätta med, men ni får ha lite tålamod :)
Postat av: Julia

Hej! Jag gör också gelenaglar hemma, och har gjort på mig själv väldigt länge. Jag har läst på på internet men hittar inte så mycket, var hittade du information om risker, vad man ska tänka på osv..? Vill börja ta kunder, men vill inte riskera något.



Med vänlig hälsning, Julia

2012-06-14 @ 21:05:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: