Gelénaglar åt folket!
Publicerat 2012-05-19 kl. 10:07:38

Tänkte bara upplysa alla om att direkt efter min kurs så kommer jag sätta mej på en salong direkt och börja jobba (vet dock inte vilken än, men håller på att kollar runt lite i stan), och då kommer jag äntligen kunna ta alla som vill komma och få snygga naglar! Som jag längtat! Det känns aldrig kul att behöva säga nej till folk som vill ha snygga naglar, men snart är som sagt den tiden över.
Jag tänkte därför redan nu se om det finns intresse kvar bland er läsare, så ni som vill kan skicka ett mejl till mej där ni skriver ert mobilnummer så messar jag er när jag kommer igång sen efter kursen och vi kan boka en tid. Ni får alltså lite "förtur" eller vad man nu ska säga. Ni kan mejla mej på [email protected], jag kommer kanske inte svara direkt, men jag kollar mejlen varje dag så jag ser när ni skriver och kommer spara alla era nummer och messa er sedan, om någon månad- en och en halv. Det är bara en intresseanmälan, så inget "bindande" eller vad man nu ska säga.

Ny prislista kommer efter att jag är färdigutbildad, jag kommer lägga upp den här på bloggen då. Dock kommer jag inte höja priserna så sjukt mycket eftersom att många av mina kunder är studenter osv. men jag måste höja priserna för att ha råd med lokalhyra och den nya gelén och så. 

Har ni några frågor går det bra att kommentera inlägget eller mejla mej.
Hoppas vi hörs! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: