Winter Wonderland
Publicerat 2009-12-19 kl. 10:40:41

Nej nu ska jag ta mej i kragen och börja blogga igen... känns som att det är dags. Jag har inte känt att jag haft behov av att blogga men jag tycker ju det är kul så varför inte lixom! Det har närstan gått en månad sen jag skrev senast men jag ska börja uppdatera mer regelbundet nu.

På sistone har det hänt ganska mycket så jag orkar därför inte skriva allt men lite kan jag nämna... Samuel är i USA, han ska vara där i 4 veckor sammanlagt, nu har det gått en vecka så det är 3 kvar. Jag saknar honom otroligt mycket!!! Som tur är finns ju Facebook! Inte för att facebook är samma sak, jag känner mej alltid på nått sätt falsk när man inte pratar i verkligheten, inte att jag ljuger eller så utan bara att man inte ser personen man pratar med, jag känner så om alla... aja, tur att facebook finns så man kan hålla kontakten ändå. 

Julen är på ingång och snön ligger vit på marken. Jag älskar snö!!! Alla julklappar är inhandlade och julstämning med musik och mys finns överallt man går. Julen och vintern är det bästa på hela året, själva stämningen och att alla är så vänliga och positiva... det tråkigaste är att Samuel inte kan vara här å dela det med mej... men han har det bra där han är som tur är! 

Idag ska jag städa mitt rum och sen bara ta det lugnt tills jag ska ut och röja i snön med barndomsvännerna Jennifer och Ida. Vi ska gå till kullen vi lekte på när vi var små, då var den hur stor som hälst nästan som ett berg  medan nu är den en liten liten kulle hihi... efter det ska vi hem till mej och dricka varm choklad med grädde och mysa. Underbart! 

Ha en härlig dag!   
Postat av: samuel

Så länge det inte blir jobbigt o blogga bara...



Kommer ihåg samma sak när jag gick källskolan i 1:an o 2:an, då var det en kulle som var enorm men den känns pytteliten nu hahaha.



Förstår vad du menar med att det inte är samma sak som att prata i verkligheten... saknar dig <3

2009-12-19 @ 16:57:56
Postat av: sarah

hej, jätte roligt att du kom i går till avslutningen, kolla in min blogg www.toppys.blogg.se

/sarah

2009-12-19 @ 22:06:02
URL: http://toppys.blogg.se/
Postat av: sarah

tack! :) din meeh:)

2009-12-23 @ 11:08:35
URL: http://toppys.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: