Myshumör? Då värmer det alltid med lite te!
Publicerat 2009-11-10 kl. 19:26:21

Nu ska jag snart dricka te och äta macka vilket jag tycker är jätte gott och jätte mysigt. Fast det är verkligen inte samma sak som att sitta uppe i Sofias eller Lovisas kök mitt i natten och dricka varmt te, jag tror inte bara det är tet som värmer då utan även det mysiga sällskapet. 

Det vart en kort tur till kungsängen ikväll men det var ändå mysigt, Samuel (min pojkvän som jag inte tidigare nämnt) kom förbi under repet vilket var kul.
Haha jag är på myshumör och det kanske märks som jag skriver just nu och uttrycker mig men men, tet väntar!  
Postat av: Samuel

Hihih någon gång får du komma te mitt kök o dricka te mitt i natten :D

2009-11-12 @ 14:55:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: