Natti natti
Publicerat 2009-11-09 kl. 20:18:47

Designen på bloggen börjar likna nåt nu, texten är i alla fall inte turkos/blå längre! Det är lite kvar att ordna men det orkar jag inte nu.
En gäsp öppnade nyss min mun och ögonlocken börjar bli tyngre. Redan? Några av er tänker säkert så och ja, redan. Jag bor en bit ifrån skolan och kommunikationerna med buss är dålig så jag går upp kvart i 6 tre dagaar i veckan. Ibland är det väldigt, väldigt jobbigt medan ibland känns det helt okej. 

Förlåt att jag är dålig på att lägga upp nytagna bilder men det kommer, jag måste bara vänja mej vid att ha blogg igen.

I morrn är det bara en sak på schemat och det är utvecklingssamtal. Hoppas det går bra! Det känns inte som att det kommer göra det men men... Var kommer alla dessa negativa nerdragande tankarna ifrån? Haha, jag är nog bara för trött. 


Jag lägger upp den här bilden på mig (i mitten) och mina två bästa barndomsvänner Jennifer och Ida bara för att dom är sötast i världen, älskar er <3

Postat av: Jempa

Naw sötis :) jag älskar dig med <3

2009-11-10 @ 08:07:02
URL: http://ohjenni.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: