Tankar...
Publicerat 2009-11-17 kl. 21:49:47

Just nu har jag fastnat lite i mina tankar, mycket att tänka på förstår ni... Men men, ibland måste man sätta sig ner och bara tänka för att hinna ikapp med sig själv, jag brukar känna så i alla fall. Det är mycket i skolan just nu men jag tror inte riktigt jag har insätt det än så jag tar dagarna som de kommer även om jag kanske borde strukturera dom lite mer.

Igår kom jag på lite julklappstips så nu vet jag vad jag vill ge några av mina nära och kära, julen börjar verkligen närma sig med stormsteg och det är snart första advent. HOPPAS VERKLIGEN SNÖN KOMMER SNART!!!  

Det oväntade skrämmer mig,
vad ska hända här näst?
Tur att du finns Gud,
jag älskar dej!

Postat av: Samuel

Ofta kan oväntade saker få omkull en men som tur är så hjälper Gud en alltid upp =)



Oavsett vad det är så behöver du inte oroa dig... Jag hoppas bara att jag kan vara tillräckligt med stöd =)



lyckopussar <3

2009-11-17 @ 23:03:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: