Välkommen till min nya blogg!
Publicerat 2009-11-05 kl. 21:09:12

Välkommen till min NYA blogg, tidigare var min blogg http://suchalife.blogg.se men eftersom jag vill inrikta mej på annat än vad som händer i min vardag så startar jag en ny blogg där jag mer skriver tankar om livet, naglar (som är ett av mina stora intressen), mina andra intressen (tex. att jag är aktiv inom kyrkan, shopping och annat). Jag tror på Jesus som bor i mitt hjärta, mer om det kommer framkomma senare. Mer om mej kommer också framkomma. Jag använder min kamera väldigt mycket också så bilder från min vardag kommer publiceras! 

Designen på bloggen är INTE klar, bara så att du vet men den blir klar när jag hinner och orkar! 

Lite snabbfakta om mej är: 

Namn: Mimmi
Ålder: 16 (fyller 17 i januari) 
Bor: På landet i Bro som ligger ca 1 timme utanför huvudstaden 
Utbildning: Gymnasiet, Samgymnasiet i Jakobsberg, Linje: Sam - Musik 
Framtida yrke: Min dröm är att jobba med naglar
Annat ointressant: Jag har många vänner som jag ofta umgås med, jag älskar att sjunga och kan även lite grunder på gitarr, jag älskar vintern... om det är något är det bara att fråga!
 
                                 
   
                                                                      

Postat av: Samiboy

Jag somna igår så jag han inte läsa =( fin blogg :D

2009-11-06 @ 06:23:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: