24 augusti
Publicerat 2010-08-24 kl. 22:24:12

Skolan är igång på riktigt nu och det märks eftersom man är så trött efter dagen och man vill bara däcka i soffan. Men jag har inte tid för sånt, jag träffar kompisar, har nagelkunder och gör annat så snart kommer jag vara utbränd. Jag måste komma på knep så att det inte händer, för jag kastar mej lätt in i för mycket att göra och blir därefter stressad, obra om jag får säga det själv! Men men... än så länge är det ganska okej i skolan, jag börjar sent 4 dagar i veckan och har 3 riktigt korta dagar. Bara så att ni vet så har jag en del nagelkunder men fotar inte alla, borde nog lägga in liiite fler biler i alla fall hihi... bilder på mina egna nya som jag haft i en vecka typ, allt har sin tid. 

Det stora ämnet just nu är allt runtomkring min flytt till (som jag tidigare nämnt) KUNGSHOLMEN! YEY! Jag längtar sååååå! Snacka om att gå från att bli lantis till stadsbo, alla vill bo hos mej, men är det konstigt?! 

Nu ska jag nog gå å sova, ögonen klipper 24/7. Sov gott <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: