Thailand i morrn
Publicerat 2010-12-29 kl. 22:40:40

Jag åker till Thailand i morrn! Änterligen! Som jag har väntat... Det ska bli superhärligt att kunna gå runt i sköna sommarkläder och bikini, att äta ute varje dag och att bara ta det lugnt.
Sen, 4 dagar efter att jag kommit hem från Thailand åker jag till London med mami för att framförallt shoppa, men även för att kolla lite kultur också. Kan det bli bättre?! Hoppas ni får det bra här hemma och gott nytt år på er och god fortsättning! Jag skriver när jag är hemma igen, pusselipuss <3


(Bild från google)

Postat av: Malin

Hej! hur länge är du i thailand och vilken dag kommer du hem? Åker nämligen till Egypten den 25 och är borta i en vecka och skulle jätte gjärna vilja göranaglar när jag kommer hem! Puss

2011-01-17 @ 20:51:37
URL: http://Malindahlstedt.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: