4/2
Publicerat 2010-02-04 kl. 21:12:27

Mycket har hänt sedan jag senast skrev, jag har varken orkat eller haft tid... Jag ska inte se det som nåt krav att blogga utan göra det för att jag vill!

Det har hänt/händer så mycket just nu så jag vet inte vart jag ska börja, jag tror/förmodar att de flesta vet att jag nu mer är ensam, altså singel (det var ett tag sen). Jag hjälper till i musikalen RENT som har smygpremiär på onsdag, jag jobbar bakom scenen med kostymer och så vilket är roligt eftersom jag kännen 2orna och 3orna så bra. Jag har fyllt 17 år!
Okej, det var kanske inte så mycket som hänt/händer just nu, men det känns så! Måste bero på att det är sånt sm fyller mina tankar hela tiden och påverkar vem jag är och vem jag håller på att bli... läskigt att tänka så egenkligen... Tur att jag har så otroligt bra vänner som hela tiden omsluter mej med kärlek, jag vet inte vad jag hade gjort utan er!!! <3

Jag håller nagelintresset vid liv i alla fall, det är jätte kul och jag har precis gjort nya beställningar så jag har massa nya prylar, geléer och annat! Jag fixar naglar till vardags eller till fest för 150:- ifall du, eller någon annan du känner vill ha fixade naglar till bra pris. Jag ska försöka bli bättre på att fota alla naglar jag gör och sedan lägga upp det här. 

  

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: