RENT
Publicerat 2010-02-09 kl. 07:18:23

I går var jag i skolan till klockan 9 som sagt, men det var roligt. Det är så härlig stämning och alla  är så trevliga! Idag ska jag vara där till klockan 22 så det blir en lååååååååååååång dag... Troligt vis kommer lite publik också, man blir otroligt sugen att själv stå på scen men det blir om ett par år. Jag ska försöka fota lite idag också, kameran ligger i väskan men jag glömmer så lätt.

Nu ska jag sminka mej och sen ta bussen till skolan (som förhoppningsvis dyker upp idag, hata SL ibland asså), ha en bra dag!
Postat av: Sofie

jag är relativt nöjd men tipparna går av på mitten för mig och min mamma och jag vet inte varför den går lixom i två delar. sen lossnar dom efter ett tag, en vecka ungefär och jag vet inte om det har med limmet att göra så relativt nöjd är jag, vill få det att sitta bättre och ändå är jag jättenoga och har själv gått och fått naglarna gjorda i ungefär ett år så jag har kollat hur man gör och så. vad tycker du själv?

2010-02-09 @ 12:18:13
URL: http://sofiesens.blogg.se/
Postat av: Sofie

låter toppen, lägger till dig så kan vi prata naglar^^

2010-02-10 @ 12:07:30
URL: http://sofiesens.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: