Ny beställning på G!
Publicerat 2010-06-23 kl. 21:05:38

Åh måste beställa nya naglel geleer vilket inte är såå kul eftersom att frekten kostar typ 300... Men men jag måste fylla på förådet så... Allt jag ska beställa kostar 1300 och sen är det frakten oxå. Det tråkigaste är att köpa sånt som behövs, men men... Jag ska åka till Solna någon dag oxå och köpa mer glitter och fylla på med tippar. Dit är det otroligt kul att åka för där har allt man kan önska sej till naglar så man vill bara gå lös, men man får akta sej för det är ganska dyrt hihi. 

I morgon ska jag hjälpa en av glasblåsarna när han blåser glas så hoppas det går bra, jag kommer typ förstöra allt... men försöka måste jag ju haha. 

I övermorgon är det midsommar och jag vet typ vad jag ska göra, inte fullt planerat men nästan. Hoppas vädret är fint bara. 

Vad tycks om denna rosa gelé? Den ska beställas!













Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Hej, jo det skulle ju vara smart! Jag kan typ skriva ett "hyllnings-inlägg" om dig på min blogg så kan du göra samma sak om mig på min blogg :)

Dock så får det bli först om 2 veckor, eftersom jag ska fira mitt hundrade inlägg med en tävling :D

2010-06-24 @ 14:16:01
URL: http://crazynails.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: