14/3
Publicerat 2010-03-14 kl. 17:50:18

Ja då var jag hemma. Igen. Kyrkan vi var i hette inte Hope utan på något vis hade Steffi fått för sej det (hehe), den hette New Life. Vi hittade inte dit först utan virrade runt i över en halvtimma vilket var ganska kul. Konstigt nog kom vi inte försent ändå utan mötet var försenat så då hade vi tur! Dagen kan sammanställas så här: många rulltrappor vart det (vilket jag har fobi för eftersom jag får känslan av att jag ska rammla), många förvirrade skratt då vi inte hittade och för att inte verka allt för dumma så lekte vi turister då Steffi fick fråga efter Subway på engelska.

Inne på Åhlens:

Steffi: "Where is subway?" 
Woman: "You go down the stairs threw the tunnel..." 
Steffi: " I ment the eating place."

Haha subway (tunnelbana)!!!!!! Okej, kanske inte så kul men in action var det faktiskt det! Vi hittade aldrig till Subway utan det fick bli Sandys istället, lika bra enligt mej. Nu ska jag gå och städa och plugga. Tuddelililu!  
Postat av: Mikkan

Hahaha! Känns ganska typiskt Steffi ;) <3

2010-03-14 @ 21:54:36
URL: http://mikkakela.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: