17/3
Publicerat 2010-03-17 kl. 18:47:51

Jag sitter just nu i sängen och läser en bok jag knappt kan slita mej ifrån. Den heter "Som jag vill vara" med Katarina Von Bredow som författare, hon skriver riktigt bra böcker tycker jag. Jag läser egenkligen inte så mycket men ibland om jag hittar en riktigt bra bok så går det av bara farten. Jag gillar mer att skriva, allt från noveller till längre berättelser till dikter. Jag har ju som sagt valt "Litterär gestaltning" till 2an som IV-val då jag kommer få skriva massor.

Efter skolan idag så gick jag och Elin till Jakancentrum och gick i ett par affärer innan vi mötte Hind och Amanda, alla 4 gick då till Burger King och åt mat samt glass. Jätte mysigt!

I morrn har vi matte buffert dag som innebär att vi ska ha matte en HALV DAG! Jag ORKAR inte! Jag hatar hatar hatar matte!!! Inte okej!

I morrn efter skolan så har jag HELG! Som jag längtat! Och nästa vecka börjar våra frilagda veckor som innebär bara musik. Jaaaa!

Glöm inte att säga till om någon vill ha sina naglar fixade! Jag kan när som... PÖSS!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: