Blåbär <3
Publicerat 2010-03-08 kl. 20:33:36

Efter skolan åkte jag hem till Lovisa och åt hemma gjorda semlor med henne och Michael. I min semla hade jag blåbär. Såklart. Blåbär är mitt favvo bär - och kommer alltid att vara!

Ska snart sova om jag kan. Jag är så trött på allt bara. I morgon är det en ny dag med nya tag.

"Whatever tomorrow brings, I'll be there
With open arms and open eyes." - Incubus med låten Drive 

Jag längtar så till sommaren, då solen lyser och alla bara är. Då jag kan äta blåbärsglass i mängder och skratta åt gräset som kittlar under fötterna. Mysigt. Härligt. Underbart.
Våren är inte häller så dum, och dum som jag är så tar jag på mej min vår/sommarjacka till skolan vilket resulterade i att jag frös. Såklart. Att klä mej varmt är inte min starka sida. 

Natti natti på er alla <3 

 


<3 blåbär <3 blbär <3 blåbär <3 blåbär <3 blåbär <3 blåbär <3 blåbär <3 blåbär <3


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: