KREEEETA!
Publicerat 2010-03-31 kl. 21:36:56

RESAN TILL KRETA ÄR BESTÄÄÄÄÄÄÄLLD!!!!! Vi åker den 24 april till den 1 maj! Såååå otroligt härligt asså, jag är helt överlycklig!!! Inga ord kan beskriva längre... Haha och jag som hade tänkt försöka sova nu men hur kommer det gå?? Inte alls! Men vad gör det för jag ska till GREKLAND!

I morrn har vi uppspel med ensemblena för musiklärarna då vi ska bli beömda för resultatet av frilagda veckorna, jag är jätte nervös men vad gör det jag ska ju till KRETA! Hahaha jag är så glad! Löv i hög på er alla <3



Bilder från hotellet! I lekplatsen kommer vi nog hänga för det mesta Tina och jag! Haha naaaat, stranden är det som gäller... Någon som är avis? Hihi!  

Postat av: Jempa

Fan va härligt! Nope är inte avis för jag åker en vecka senare! hihi :D :D

2010-04-01 @ 12:44:34
URL: http://ohjenni.blogg.se/
Postat av: rebecca

Dagen innan min födelsedag :P

2010-04-01 @ 16:42:25
Postat av: Farmor

Härligt! Farfar och jag älskar Kreta!! Har varit där flera gånger. Vi åker till Mallis den 23:dje.

Love you! Kram

2010-04-01 @ 20:41:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: