Lite bilder från dagen + nya naglar!
Publicerat 2010-03-15 kl. 22:14:03

Jag har precis gjort klart mina naglar och det tog ca. 4 timmar haha. Det tar låååång tid att göra på mej själv men det är bara för att jag är så sjukt petig och för att jag bara kan jobba på en hand i taget. Men så här vart resultatet, vårigt så klart!: 
OBS: Inte så bra kvalitet på bilderna för att blixten måste vara på annars blir de bara mörka och då såg man ingenting istället!


Jag skrev tidigare att jag skulle få en jacka när mamma kom hem men det är mer en kavaj som faktiskt var riktigt snygg på. Från H&M:


Och bild på amerikansk pannkaka jag gjorde i eftermiddags med glass och typ rårörda blåbär <3
 



Nu ska jag gå och lägga mej så god natt på er <3

Postat av: Jempa

hihi visst x] fett fina naglar as always :) Du fattar inte hur sugen jag blev på pannkaka nu! :D

2010-03-16 @ 16:51:20
URL: http://ohjenni.blogg.se/
Postat av: mika

OMG snygg skinnkavaj/jacka! :)



/ estetmänniska

2010-03-20 @ 18:44:26
URL: http://meeka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: