Lördagskul
Publicerat 2010-03-13 kl. 17:21:22

Gårdagskvällen vart riktigt lyckad måste jag säga. Jätte bra stämning och trevliga människor. Innan jag åkte till Viksjö så var jag hemma hos mormor och hade det mysigt. Blev bjuden på pannkakor och vi hade en trevlig pratstund.

Det här var kvällens outfit:


Jackan är ny och kommer från H&M 299:-
Vita linnet är också nytt och kommer från Gina Tricot 129:-
Strumpbyxorna kommer från H&M tror jag
Halsbandet som inte syns så bra på bilden kommer från Ur&Penn 69:-
Armbanden kommer från Lindex   

Så här såg jag ut på vägen dit:

Just nu kom jag hem från Lördagskul, ett projekt vi har där vi har undervisning, lekar och massa annat roligt för barn utanför kyrkan men i kristet syfte. Jag är jätte trött för det är verkligen krävande att hjälpa till men självklart även mycket roligt!

Ikväll ska jag vara med Felicia och vi ska åka hem till Niklas och kolla på melodifestivalen. Jag är verkligen inte insatt i den men det kan nog bli kul ändå. Ha en trevlig kväll alla! <3

Postat av: mariam

älskar din outfit!!

2010-03-13 @ 17:33:19
Postat av: Mimmi

Nämen tack så mycket!

2010-03-13 @ 17:50:06
URL: http://mimmiemilia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: