Och dagen flyter på...
Publicerat 2010-03-15 kl. 14:16:38

Nu har jag pluggat ett tag och jag ska snart fortsätta med det men jag ska ta en paus och göra amerikanska pannkakor. Mums!
Mamma har tydligen köpt en jacka från H&M till mej idag så det ska bli spännande att se hur den ser ut! Hon kommer inte hem förrän sent så jag får vänta...

När jag har pluggat klart borde jag kanske ta tag i mina naglar som går av en efter en, snart har jag inga egna naglar kvar utan bara tippar på alla. Egenkligen spelar det ingen roll men det är ändå coolt att säga att de är mina egna när de är riktigt långa. Tur att de växer ut igen! Denna gångens tippar får bli vårinspirerade men jag vet inte riktigt vilken/vilka färger jag ska ha än. Kanske grönt? Jag ska fundera på det medan jag gör pannkakorna! Pöss!  

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: