Söndag
Publicerat 2010-05-09 kl. 13:36:59

Jag vet att jag inte updaterat på ett par dagar men det är för att jag har haft fullt upp. Men, i fredags kväll åkte jag med sötaste Felle till Elin där det var lite människor. Det var jätte trevligt, lyckad kväll! I går kom lite släkt hit på dagen, jag gjorde om mina naglar senare på dagen och sen på kvällen var det maskerad fest. Det var as kul, mycket dans och trevliga människor. Som sagt var jag, sofia och lovisa powerpuff pinglorna, våra outfits var fedt snygga! (glömde dock kameran hemma, ska se på sofias bilder sen om jag hittar nån bra)

Veckan som kommer är jag kattvakt åt Jennifers katt då hon är och semestrar i grekishlandet, jag ska plugga mycket och göra naglar på folk. Det är verkligen skönt att det är långhelg! Nu ska jag gå och jobba med att vaxa våran båt haha... <3 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: