Student/Skolavslutningsnaglar
Publicerat 2010-05-02 kl. 14:09:57

Det är många som vill ha student/skolavslutningsnaglar så det är viktigt att beställa tid så snart som möjligt, hinner inte med HUR många som helst men så många som möjligt. Skriv i min mejl på facebook, ring eller smsa för att beställa tid och gör det så snart som möjligt så att jag kan planera! Ni som vill ha naglar nu tiden innan skolavslutningar och studenten är bara att säga till nu så får du en tid så snart som möjligt. 


 

Postat av: ALICE JOHANNA

JAG VILL HA NAGLAR!!! VAR BOR DU? =D Hoppas iallafall nära Göteborg..

2010-05-30 @ 21:08:15
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
Postat av: Natalie Quist

hej har två frågor till nu när jag suttit och tänkt en stund :) var kan man köpa glittret och andra småsaker ?:)och vad använder du för olja till att smörja in naglarna/nagelbanden när du är klar ?:)

2011-05-30 @ 18:57:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: