Sommarjobb!
Publicerat 2010-05-26 kl. 18:02:45

Oj oj oj. mycket händer på en gång... igår ringde kommunen och sa att jag fått sommarjobb även om jag tidigare fick hem brev att jag inte fått nåt! Jag ska jobba veckorna 24-26 så det är nice för då har man pengarna till sommarn sen.
Jag kommer ha nagelkunder varje dag från och med i morrn tills den 8e typ så det blir mycket jobb. På tisdag ska hela klassen komma hem till mej och vi ska bada, spela volleyboll och chilla galet! Mysigt blire i alla fall, vi får hoppas på bra väder! Vi är 34 stycken i klassen så vi blir galet många haha, de som vill får tälta över också. 

Nu ska Elin hjälpa mej plugga till gehörsprovet via telefon, tudelililulu puss!  

Postat av: Mikkan

Ska bli mysigt på tisdag :)<3

2010-05-27 @ 20:22:43
URL: http://sunnyglasses.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: