Frågor!
Publicerat 2010-11-28 kl. 18:39:21

Jag har fått ett par frågor som jag tänker svara på här på bloggen: 

Kan inte du visa hur du får glittre att "fäjda" ut? :)

Jag har ingen bra bild som visar hur jag gör men jag kan förklara. Efter bas-lagret lägger jag glittret och istället för att lägga glittret längs den vanliga tipp-linjen så drar jag ner det med en pensel och efter det låter jag det härda. Efter det fortsätter jag som vanligt med building-lagret osv osv. Hoppas du förstod! 


asså är det svårt att göra på sig själv jag skulle vilja börja göra naglar svara gärna ;) älskar din blogg <3

Tack så mycket! Att göra naglar på sej själv för mej är inte svårt men det tar tid eftersom man bara kan göra en hand i taget. I början var det självklart svårt eftersom jag var nybörjare men man lär sej via att träna, övning ger färdighet! Ett tips är att läsa på internet och öva öva öva! Var försiktig bara eftersom det är kemikalier man jobbar med... Lycka till!

Om ni har fler frågor så tveka inte att skriva en kommentar eller att mejla mej på min mejl: [email protected]. <3 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: